Semester

Semester är ett skönt ord!! 😀 Vad gör vi då under våran semester, inte mycket!! Lata dagar och valpmys 🙂 Har väl även tränat en del när det inte har varit supervarmt. Så i helgen är det dax att tävla i Lövånger med Me, ja hoppas bara jag kan hålla nerverna där som ska vara 😀 Tess har varit här under helgen så jag passade på att fota henne i vallhagen, Tess är en syster till Me. Så här ser hon ut

Dallees Tess

så även lilla Wick som idag blir 11 veckor

 

4 Responses to “Semester”


  1. 1 Linda 29 juli 2010 kl. 07:45

    Tack för grattis 🙂

    Visst är det ljuvligt att ha semester o jag kan ju bara tänka mig hur roligt det ska vara med en liten valp i huset. Jätte söt är han lille Wick! Ska bli roligt att träffas i helgen!

    kram

  2. 2 Anna 30 juli 2010 kl. 13:28

    Lycka till i helgen! Vi håller tummarna!

  3. 3 Susanne 02 augusti 2010 kl. 12:28

    Hej och tack själv!
    Det gjorde du bra!

  4. 4 Madeleine 02 augusti 2010 kl. 16:39

    Halloj tjejen 😉

    Om jag fattar saker och ting rätt så skulle du ha tävlat i helgen….. Hur har det gått???
    Wick är såå himla sockersöt och det drar i valptarmen 😉
    Bara njuuuut av er semester tillsammans!!!
    Kramar i massor ifrån skånskan


Kommentera

Lindas bc

Välkommen till min sida! Här handlar det mest om hundar av rasen border collie och vallning som är mitt största intresse. Hoppas du ska trivas! Vi blir glada för tassavtryck i gästboken såväl stora som små!

Kalender

juli 2010
M T O T F L S
« Jun   Aug »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Statistik

  • 52,299 besökare

Senaste kommentarer

Kategorier


