oj vad jag blev förvånad

Satt idag på jobbet och tittade på tv med alla jag jobbar med å plötsligt där vi satt visade dom vallning, det var från Stockholm Horse Show och Anne Krüger och hennes vallhundar. Tog ett tag innan jag hittade klippet på svt play men till slut så. Klicka på länken nedan sedan spolar ni fram till 19,30 min där är klippet. Det finns tillgängligt t om. 25 januari

Stockholm International Horse Show

2 Responses to “oj vad jag blev förvånad”


  1. 1 lillangillan 10 januari 2010 kl. 14:05

    Mycket att hålla reda på! Häst, 4 hundar och getterna! 😀

  2. 2 Madeleine 10 januari 2010 kl. 16:29

    Halloj Linda 😉

    Visst var det så himla häftigt att valla på dessa långhornade getter… men jag blev minsann lite oj oj när hon skulle få getterna under hästen!!! IMPONERANDE!!!
    Ha nu en riktig toppen vecka!!
    OCH du på fredag flyger jag till Vancouver 9)
    KRAMAR ifrån ett väldigt blåsigt skåne 😉


Kommentera

Lindas bc

Välkommen till min sida! Här handlar det mest om hundar av rasen border collie och vallning som är mitt största intresse. Hoppas du ska trivas! Vi blir glada för tassavtryck i gästboken såväl stora som små!

Kalender

januari 2010
M T O T F L S
« Dec   Feb »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Statistik

  • 52,299 besökare

Senaste kommentarer

Kategorier


