Träna

I helgen har vi träffats som var ner på kursen till Mosse i våras, en härlig helg med mycket träning. Vädret visade sig inte på den bästa sidan igår då det regnade nästan hela dagen men idag har det varit perfekt träningsväder 😀 Tack alla för en mycket trevlig träningshelg!! Kameran var med men glömde att använda den men någon bild på bror Japp blev det.

jappAnna´s Japp

japp_1

japp_2

Imorgon börjar jag mitt ”nya” jobb, samma verksamhet men med lite äldre ungdomar. Dom är från 16 och uppåt. Ska bli riktigt spännade 😀

// Linda

6 Responses to “Träna”


  1. 1 Madeleine 31 augusti 2009 kl. 11:56

    Halloj Norrländskan 😉

    Vad härligt att ni e fit 4 fight igen!!! Ett bra intiativ att ni som kursade har en återförening för det kan ju vara så att man glömt bort något som någon annan minns och ett tu tre e man på rätt väg igen 😉
    Häftigt att du ska börja ett ”nytt” jobb, lycka till 😉
    Jag ska försöka video filma Yes någon dag och göra en film så kan du se henne nästan live 😉
    Ha en härlig vecka 😉
    KRAMAR IFRÅN OSS!!!

  2. 2 Anette 31 augusti 2009 kl. 11:56

    Oj vilken träningshelg. Ciwi var helt slut i går kväll.
    Men nu kan hon nog hämta får trots att hon inte ser dom (Hoppas jag)

    Lycka till på nya jobbet.

    Förhoppningsvis har jag också nytt jobb inom en snar framtid.

    Ha de bra.

  3. 3 Linda 31 augusti 2009 kl. 13:23

    Hej & tack så mkt för grattishälsningen! Vi e sååå glaaada!! 😀

    Spännande med nytt jobb, önskar dig lycka till & hoppas första veckan ska gå bra!! 🙂

    Kram
    Linda & Ladden

  4. 4 Anna 31 augusti 2009 kl. 13:46

    Fina bilder på min lilla favorit!!! Vi ses, hörs och tränar snart hoppas jag! /Anna och Japp

  5. 5 Ann-Charlotte,Meja & Twix 02 september 2009 kl. 09:05

    Ja det var supertrevliga dagar i fårhagen,tack för allt! Det får vi göra om snart igen.=)
    Lycka till på nya jobbet och ha en fortsatt fin vecka!

  6. 6 Helena 02 september 2009 kl. 23:52

    Hello 😉

    Hur ar laget? Hoppas allt ar bra. Inga nya bilder pa mina busar?
    Langtar efter dem…

    Har ar allt supertrevligt 🙂

    Manga kramar


Kommentera

Lindas bc

Välkommen till min sida! Här handlar det mest om hundar av rasen border collie och vallning som är mitt största intresse. Hoppas du ska trivas! Vi blir glada för tassavtryck i gästboken såväl stora som små!

Kalender

augusti 2009
M T O T F L S
« Jul   Sep »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Statistik

  • 52,429 besökare

Senaste kommentarer

Kategorier


