Botniacup del3

Så var botniacup över för i år och vi säger grattis till fina resultat. Anders och Diva vann botniacup Ik-1 2:a blev Gunnar och Bin 3:a Ann-Charlotte och Twix, grattis!! Botniacup Ik-2 vann Håkan W och Roy 2:a Stefan och Lee 3:a Håkan H och Ike, Grattis till er!! Själv ställde jag ut fåren båda dagarna med min nya lånade hund (för helgen) King, gick helt suveränt att ställa ut med honom. Var bara lite orolig när hans husse Anders skickade sina hundar och hämta djuren att King skulle dra iväg men han gjorde inte det 😀 Det var premiär för mig att ställa ut på en tävling så jag var allt lite nervös att jag skulle göra fel men allt flöt på och djuren var lugna och fina. Me hon tycker nog livet är bra tråkigt när man aldrig får valla men hon börjar se riktigt bra ut i benet så jag ska testa en cykeltur och se hur hon fixar det. Kan se att hon är lite stel på morgonen när hon legat hela natten men när hon har gått några steg blir det genast bättre. Så nu håller vi alla tummar att det snart är bra igen, för jag vill VALLA 😀 Anne skickade några bilder till mig, så här kommer dom!! Tack Anne!!

linda_kingJag och King vilar oss i skuggan, det var otroligt varmt, phu..

kingKing gick själv och la sig under paraplyet

 

Ha en bra vecka!!

// Linda

3 Responses to “Botniacup del3”


  1. 1 Cecilia 12 augusti 2009 kl. 20:48

    Hallåjsan!
    Verkar som att du haft en bra semester hittills trots att det inte blivit nåt tävlande för dig och Me. Det var ju trist, jag vet ju hur mycket du har sett fram emot sommarens tävlingar… Men men ni kommer igen:)

    Vilket ”litet” paraply du hade 😉 Kan tänka mig att det iaf förhindrade brännskador 🙂

    Hoppas att din resterande semester också blir bra, så ses vi på måndag.

    Kramar i massor

  2. 2 Sanna och flocken 13 augusti 2009 kl. 08:49

    Ja varmt om något var det verkligen. Tur att det finns paraply och andra skydd att ta till 😉
    Ha de bra!

  3. 3 Madeleine 13 augusti 2009 kl. 14:18

    Halloj igen…

    Vad roligt att Diesel kommer ner till Skåne ska bli väldigt kul att se honom live 😉 Vad roligt att hela släkten är med ska hålla utkik efter dom!!! Jag håller tummarna för att den lilla snart blir bra i benet så ni kan få valla 😉
    Ha en underbar helg!!
    KRAMAR M


Kommentera

Lindas bc

Välkommen till min sida! Här handlar det mest om hundar av rasen border collie och vallning som är mitt största intresse. Hoppas du ska trivas! Vi blir glada för tassavtryck i gästboken såväl stora som små!

Kalender

augusti 2009
M T O T F L S
« Jul   Sep »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Statistik

  • 52,299 besökare

Senaste kommentarer

Kategorier


