Bilder på Diva

Idag åkte jag iväg till Anders för att titta på lite vallning, kändes konstigt att åka iväg utan Me. Eftersom hon fortfarande är halt så fick hon vara hemma och vila. Tur så fick jag låna King och köra några vändor, det kändes bra!! Tack för lånet 🙂 Då fick jag med mig kameran så jag kunde ta lite bilder på Diva som i helgen blev GK Vallhund, stort GRATTIS!!!

 

diva

diva_1

diva_2

3 Responses to “Bilder på Diva”


  1. 1 Anette 29 juli 2009 kl. 22:45

    Nu var du snabb. Hade precis lagt in bloggen så när jag skulle kolla hur den såg ut så hade du redan skrivit i den.
    Kul:)
    Såg du mitt mail om loggan till VK Nord:s hemsida??

    Ses på fredag.

    /Anette

  2. 2 Linda 30 juli 2009 kl. 11:56

    Tjingeling!

    Ja det var jätteskoj att träffas i helgen!! Hoppas vi kan ses nåt snart igen 😀

    Tråkigt att Me fortfarande är halt – hoppas hon kryar på sig fort! Du får låna tant Lee då istället till de tävlingar du anmält till… (?) 😀 😉

    ( Ladde hälsar & tackar för komplimangen! )

    Kram Linda

  3. 3 Madeleine 02 augusti 2009 kl. 19:47

    TJABBA NORRLÄNDSKAN 😉 😉

    Jag läser att du njuter av din semester i fulla drag, HÄRLIGT!!
    Stackars lilla Me som haltar hoppas att det inte är något allvarligt!! Såå himla gulligt att du får låna ”morsan” när där finns möjlighet ❤ VET DU VAD…. vi har blivit en till i vår flock… kolla bloggen min 😉

    JÄTTE KRAMAR IFRÅN SKÅNE!!!


Kommentera

Lindas bc

Välkommen till min sida! Här handlar det mest om hundar av rasen border collie och vallning som är mitt största intresse. Hoppas du ska trivas! Vi blir glada för tassavtryck i gästboken såväl stora som små!

Kalender

juli 2009
M T O T F L S
« Jun   Aug »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Statistik

  • 52,299 besökare

Senaste kommentarer

Kategorier


