Wow vilken helg!!

Ja visst har man fått många nya erfarenheter i helgen när man nu har lyckats att ta sig igenom 2 dagars tävlingar.  Söndag var det mycket svårare tyckte jag, mera drag och en tacka som inte var så samarbetsvillig. Slutade med 76 poäng och en 5 plats vilket jag är supernöjd med. Lee är en klippa på att hjälpa mig att fixa en bana, för visst hade jag hjälp av henne 😀 . Måste säga att ett stort TACK för att jag har fått låna Lee under helgens tävlingar, jag uppskattar det väldigt mycket. Lite bilder kan jag bjuda på!!

louisDallees Louis

ElleVallhunden Elle

lovaSöndagens vinnare IK-2 Stefan och Lova, Grattis!!

zorroHans-Inge Mortensen´s  Zorro

zorro_1Zorro

publik

Tack alla för en kall men trevlig helg!!

// Linda

4 Responses to “Wow vilken helg!!”


  1. 1 Cecilia 08 juni 2009 kl. 09:43

    Grattis till helgens framgångar. Du är så duktig du och Lee också förståss. Hade varit kul att se dig tävla, men,men man har ju jobbat, jobbat och åter jobbat…
    Vi ses nog i morrn tror jag

    Kram

  2. 2 Madeleine 08 juni 2009 kl. 20:29

    HALLÅ DÄR 😉

    Vilken fantastisk födelsedagspresent (helg) 😉 😉 😉
    SÅÅÅ HIMLA ROLIGT!!!! Blir så varm i hjärtat för er skull, vilket team ni båda är 😉 😉
    Vilka fina ägare till Lee som lånar ut henne till dig men dom är säkert stolta som tusan när ni slår till med dunder och brak!!!
    ÄN EN GÅNG GRATTIS!!!
    KRAMAR I MASSOR M

  3. 3 Ing-Marie 08 juni 2009 kl. 20:40

    GRATTIS!!!!
    Vilka fina framgångar du inleder sommaren med 🙂
    Sug länge och väl på karamellen 😉
    KRAM!

  4. 4 Inga-May 09 juni 2009 kl. 12:59

    Test Grattis i efterskott


Kommentera

Lindas bc

Välkommen till min sida! Här handlar det mest om hundar av rasen border collie och vallning som är mitt största intresse. Hoppas du ska trivas! Vi blir glada för tassavtryck i gästboken såväl stora som små!

Kalender

juni 2009
M T O T F L S
« Maj   Jul »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Statistik

  • 52,429 besökare

Senaste kommentarer

Kategorier


