Sjuk

Har varit hemma från jobbet sen i måndags för jag har så sjukt ont i halsen, så idag tog jag mig i kragen och åkte till vårdcentralen för att få några piller 😀 Ja visst fick jag det Kåvepenin så nu ser jag verkligen fram emot att få äta något annat än flytade som jag har levt på dom senaste dagarna. Börjar vara lite less på nyponsoppa och fil, men det har väl inte varit så farligt tror faktiskt att man inte behöver bada i vassen i sommar 😉 för visst märks det att bara flytade gör att det försvinner ett kilo eller så. 😀 Har haft Kulan på besök idag eftersom jag lovat att ta hand om honom idag åkte jag och hämtade honom efter jag varit på VC. Han tyckte det var trevligt med lite nya lukter och sällskap. Så här ser han ut…

 

kulanCastello di cani conqistadore alias Kulan som bor hos min föräldrar

kulan_meMe 3år och Kulan 13 år men goda vänner

 

Nu ska jag återgå till att se på filmer som jag lånat Arn x2

// Linda

5 Responses to “Sjuk”


  1. 1 Madeleine 01 april 2009 kl. 19:36

    Tjabba norrländskan 🙂

    Vad tråkigt att du är sjuk…. MEN du ska veta att kåvepenin är några fantastiska piller som snabbt tar död på alla diverse olika bakterier ;)Vilket flott namn på Kulans ras har faktiskt aldrig hört det förr…

    Krya på dig och kramar ifrån oss 😉

  2. 2 Madeleine 01 april 2009 kl. 20:40

    Hej igen 😉

    Först trodde jag att han var en whippet 😉 MEN söt är han och ser väldigt ståtlig ut!! Har du planerat in någon tävling än??? Har du sett att kleenex har näsdukar i en liten pappers låda men får på???? Bra att ha när man är förkyld 😉
    Kramar

  3. 3 Ann-Charlotte 03 april 2009 kl. 22:38

    Hallåj där uppe i norr,här skiner solen,barmark att träna på,många plusgrader och massor med fina puppisar att gulla med.=)
    Krya på dig och ha en mysig helg!
    Vi hörs!=)

  4. 4 Anna 05 april 2009 kl. 16:00

    Hej svejs!

    Inte skoj att vara sjuk! Krya på dig snabbt så kanske vi kan ses snart och träna lite. Nu gär det bra att ta ut fåren på den uppskottade ytan igen. Tränade lite igår och idag – gick bra idag så jag känner mig uppåt!

  5. 5 Anette 05 april 2009 kl. 19:43

    Hoppas jobbarhelgen gått bra.
    Vi har varit ute med skotern i går en lång tur och idag har vi bara gått över till båtön och suttit i solen o grillat korv.

    Ha de så hörs vi.


Kommentera

Lindas bc

Välkommen till min sida! Här handlar det mest om hundar av rasen border collie och vallning som är mitt största intresse. Hoppas du ska trivas! Vi blir glada för tassavtryck i gästboken såväl stora som små!

Kalender

april 2009
M T O T F L S
« Mar   Maj »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Statistik

  • 52,299 besökare

Senaste kommentarer

Kategorier


