Filmtajm

Här kommer en liten film från helgens träning, detta är Lee och jag som tränar på 😀

5 Responses to “Filmtajm”


  1. 1 Madeleine 19 februari 2009 kl. 18:52

    Halloj Norrland 😉

    Vad roligt med träningsfilm, alltid så himla kul och intressant att se 🙂 BRA MUSIKVAL!! Gissa vad min snor/host bacill avslutade den lilla visiten i min kropp med….. FEBER :/ Måndagen fick jag tillbringa hemma… men men på tisdagen var man fit 4 fight igen och i dagsläget finns där x-antal människor som lyser med ”mina” (deras) nytillverkade tänder 😉 SMILE!!
    Hur ser planerna ut för Me detta året? KRAMAR M

  2. 2 Ann-Charlotte,Meja & Twix 20 februari 2009 kl. 18:29

    Jaaa,tror jag måste vaccinera mig mot valpsjukan.*asg*
    Kul med träningsfilm!=)
    Sköt om er väl och ha en skön helg!

  3. 3 Madeleine 22 februari 2009 kl. 14:02

    HEJSAN SVEJSAN!!!
    Har nu helgen varit bra?? Kanske du har fått lagom av allt såsom hundträning, motion, vänner, god mat och även arbete?? Kommer där någon film på Me när hon vallar, hade varit kul att se!!! Hur går det med Skottlands resan har den tagit form ännu eller är det fortfarande på att jag har som önskan att åka 🙂 SÅ är det för mig iallafall jag önskar verkligen att jag har/ får möjlighet att åka 😉
    HA nu en super vecka
    KRAM KRAM M

  4. 4 L8 & pågarna! 22 februari 2009 kl. 23:24

    Men HEJ :)!!

    Vallfilm!
    Lee ser ju cool ut! Fin!

    Jag vill oxå valla!!
    Men, snöovädet har stoppat oss 😦 nu är det mest blötsnö & slask…usch!

    Längtar till våren!!

    Ha en fin vecka!

    KRAM

  5. 5 Madeleine 23 februari 2009 kl. 20:19

    Amen hej igen 😉

    Finns det en spärr hur många inlägg man får skriva?????
    Här snöar det inte längre…. och som ett brev på posten började det regna igår blähh…. Men innan vi vet ordet av det så kommer våren dock kanske lite innan hos oss 🙂 Det kommer att gå bra med dina planer och vi kommer hålla tummarna!!! Angående massören så inte nog med att vi har en här nere utan vi har turen att få gå till den bästa ❤ Vilja har mått jätte bra av att bli masserad och det är hon helt klart värd ❤
    HA en super skön vecka
    Kramar M
    ps: Nästa vecka börjar mitt nya liv då jag ska börja jobba heltid.. gulp gulp!! MEN jag har tur läs mer i min blogg 😉


Kommentera

Lindas bc

Välkommen till min sida! Här handlar det mest om hundar av rasen border collie och vallning som är mitt största intresse. Hoppas du ska trivas! Vi blir glada för tassavtryck i gästboken såväl stora som små!

Kalender

februari 2009
M T O T F L S
« Jan   Mar »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Statistik

  • 52,429 besökare

Senaste kommentarer

Kategorier


