Ishalka

Ja nyss kom det ca 20 cm blötsnö och nu är det + 2,5 grader och  isbana 😦 Ska all snö smälta bort innan jul?! Jag som funderat på att inhandla en ny spark för att motionera hundarna med men det känns lite onödigt just nu för nästan alla vägar är bara nu. Man får nog vänta lite med det inköpet 😀 Jag har tittat igenom gamla bilder, å vad det är trevligt. Hittade en bild från sommaren 2006, måste bara lägga ut den 🙂

bild-135

                 Syskonen Dallees, Ninja, Louis & Me. Gulliga va 😀                                     

Ha det bra alla besökare!! //Linda winki_11

5 Responses to “Ishalka”


  1. 1 Anette 18 december 2008 kl. 23:07

    Dom har sparkar på Coop Bygg, Vansbro sparkar kostar 999:- men de är värt varenda krona så köp dig en eller varför inte önska sig en i julklapp:)

    Ha de bra

  2. 2 Ulla 19 december 2008 kl. 10:08

    Hmm vilka sötnosar!!!!!med fullt fokus på fåren,hur sugen blir man då på en skala…?

  3. 3 Linda 19 december 2008 kl. 13:22

    Hej Ulla!!
    Ja visst är det full fokus på fåren 😀 Visst tusan är man sugen, VILL HA!!! Titta gärna förbi någon dag!!

    // Linda

  4. 4 Ann-Charlotte,Meja & Twix 19 december 2008 kl. 15:39

    Vilka snyggingar och Me i kortkort frisyr.=)
    Typiskt att det ska vara isbana nu när du är ledig i helgen.
    Trevlig helg!
    Vi hörs/ses…

  5. 5 Madeleine 19 december 2008 kl. 19:19

    Halloj Norrländskan!! Har du nu haft en bra vecka och fixat det värsta julstöket? Tråkigt med plus grader nu när ni fått snö,hoppas verkligen både ni och vi får en vit jul för det är ju nästan viktigare än Kalle Ankas jul… eller 9) Jag spekulerar oxå på att åka till Skottland (igen) och kanske redan till sommaren… för nu har mina filmsnuttar tagit slut och jag måste över för att fylla på ha ha ha…. Skämt åsido jag har en film till som jag håller på med och där får man se HELA hämtet upp på berget och det riktigt gör ont i rumpan när man ser det… snacka om träningsvärk!!! I morgon ska vi kursa för Bobby så det är ju en halv Skottlands känsla…. Ha det allra bäst M:-)


Kommentera

Lindas bc

Välkommen till min sida! Här handlar det mest om hundar av rasen border collie och vallning som är mitt största intresse. Hoppas du ska trivas! Vi blir glada för tassavtryck i gästboken såväl stora som små!

Kalender

december 2008
M T O T F L S
    Jan »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Statistik

  • 52,429 besökare

Senaste kommentarer

Kategorier


